sâmbătă, 2 aprilie 2011

Era atunci s-acum s-a dus...

Nu-ncerc sa spun povestea
Unui baiat posesiv,
Incer sa-i deschid ochii,
Dar in mintea lui e inca vid.

A vrut sa ma ia
De langa ai mei,
De langa tot ce iubeam,
Doar pentru simplul fapt ca il placeam.

Mi-a daruit vise,
Placeri si amintiri,
Dar in scurt timp s-a stins
Povestea acestei iubiri.

Ma mintea
Cu multe lucruri
Dar eram naiva si-
Nu vedeam ca sunt doar trucuri.

Ma voia doar-
Pentru el...
Sa-i fac pe bunul plac
Si evident mereu sa tac.

Sangele-i curgea prin vene
Tot mai infierbantat-
Si i-am reprosat...
Mi-a dat in cap...

Plangeam de una singura,
Numai eu stiu ce faceam-
Ma ascundeam...
Si numai cand ma striga, veneam...

Asa am indurat
Vreo doi ani de zile...
Se droga si nu stia,
Ce mai e cu mine.

Seara aceea este sfanta
Si in veci nu o s-o  uit...
Am sarit pe geam
Si am fugit cat am putut...

Nu mai am curajul
Sa-l vad cat voi trai...
Dupa tot ce a fost,
Singura m-as rani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu